eluveitie isch minere meinig na die beschti schwiizer band
I han letschtens erfahre, dass dä Chrigel Glanzmann bi när kollegin vu mir i d'Hundeschuel goht und er scho paar mal mit sinere ganze Family cho isch. Und sie hät natürlich erst später mal gcheckt wieso er die ganz Ziit im Eluveitie-T-Shirt umerennt
auso i ha mau sone phase gha, i gloub so vor 2 jahr oder so, woni nume ha mundart glost (i ha aui cds ka, da die mundart dinger ;P) und denn bini wük vou fan gsi (ussert baschi und gotthard hani aues glost^^).
aber iz muesi säge dasis eif nume pindlech finde. aso i stah iz eher so uf d bärnersänger, so à la Züri West, Kutti MC, Steff La Cheffe und Lunik. Wasi o toll finde si Lo&Leduc, ds Hip-Hop Duo us Bärn
I finde Bärnerrap sit nöiem drum extrem toll
Iroas isch o kuul, de geit bi üs id schueu und macht äbefaus hip-hop uf bärndütsch -->
Sit i de z erscht mau ha gse bini vrliebt i dä mönsch ;P nei spass, er isch eifach dr bescht und sini musig isch wunderbar
er isch extrem sympatisch und so lieb, am konzert hets so gfägt
wöu i mis haube läbe ir weschtschwitz vrbringe, findine no grad einisch viu sympatischer und i merke grad dasi gar nüm cha ufhöre schwärme :P
ja... Gimma isch ono guet, und ner no Stiller Has, aber de hani eher früecher glost, iz hani lieber Patent Ochsner
Oke sorry, no eine wo eifach super isch: dr stress (o e weschtschwizer, drum het er o so viu sympatie vo mir brcho^^)
Und dadrzue mues i ono Sens Unik tue, wöu ds si o westschwizer, und wi dr äue heit gmerkt, stani uf westschwizer ;P
Drum tueni o no dr Stefan Eicher drzue (obwou er us bern chunt und nume französisch singt ^^), sis einte Lied "Les filles de Limmatquai" findi guet
Kommentar