Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Glee

Einklappen
X
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Zitat von monsterplakat Beitrag anzeigen
    soll das in der Mitte Heather Morris sein?
    Die erkennt man gar nicht oO

btw: wo ist da Santana
    ja das is heather xD keine ahnung wo santana is es waren irgendwie nur die 5

edit : naya war einfach noch nicht in new york und ist jetzt grad angekommen
    Zuletzt geändert von MissCalifornia; 26.04.2011, 11:56.

Kommentar

Zitat von Cappuccino Beitrag anzeigen
      naja, es war vllt nicht so einmsichig() gemeinbt, das kam nur total komisch und wie sie dann meinte, es hat sich nicht erledig.t Ich meine, da musste man ja nicht gleich streiten. und ich glaube, sie meitne, dass wir hier leute rausekeln, die neu in den Glee therad kommen.
      asoo okay ^^

Kommentar

HAHA 2x17 hatte bis jetzt die wenigsten Zuschauer in Amerika (also von der ganzen 2. Staffel)

Ob die hier in Deutschland, Österreich (und vl. auch Schweiz? gibts da srtl? ^^) überhaupt auf 1 Mio. Zuschauer kommen? :/

DIES IST EINE WARNUNG!!! BITTE NICHT NICHT NIEMALS LESEN WENN IHR NICHTS WISSEN WOLLT! ICH WARNE EUCH!! EHRLICH!! ICH SCHWÖRE!!!

2x18: Born this way
        2x19: Rumours:
        This is the first episode Glee will be airing during the May Sweeps period (28 April – 25 May 2011). Each sweeps period this season has involved a shock kiss (November = Kurt/Karofsky, February= Rachel/Blaine). Its assumed that this period will involve another ‘shock kiss’.
        vielleicht Santana und Brittany?
        Rachel is going to prom with someone, but whether this person is a romantic interest or just a friend is currently unknown.
        Nicole Crowther confirmed that Rachel will ask Sam out for prom, but he turns her down.

Lauren and Quinn are running for Prom Queen.

Rachel and Finn will go on a “stakeout” to spy on Quinn and Sam, Finn being suspicious that Quinn is cheating on him with Sam.

Sue will dress up as David Bowie

Santana’s date to the Prom is Karofsky.

There’s a Fuinn duet in this episode.

ganz speziell für monsterplakat ^^: Will/Emma have scenes.

Prom preparations and race for prom court. There will be some fun Finchel moments. And some hilarious Finn material.

Finn and Quinn’s relationship will begin to unravel.

Puck and Rachel become closer friends.

April sings an original song called ‘It’s 10 am and I’m Drunk’.(woooaah ich kann diese quietschstimme nicht hören -.-)

April tries to get Will involved in her new play ‘Crossroads’.

Santana will comfort Brittany.

Artie, Finn, Puck and Sam have a performance in what appears to be the cafeteria. Artie is singing while Puck, Finn and Sam are on Guitars.
        Finn has apparently learned how to play the guitar. haha xD

Sam and Quinn perform a song on stage together. New Directions is dancing behind Sam and Quinn.Thus, this is most likely the scene for “Don’t Stop
        2x20: Prom Queen:
        Kurt is prom queen and Karofsky is king.

She also tweeted:
        #finchelfans finn tells Jesse to back off Rachel. No fight though
        Kurt an Blaine dance
        Will and Emma danxe
        Sadly no end of bartie yet

@NicoleCrowther Do #Finchel get back together during prom?
        @MerDerlvr4ever no

@NicoleCrowther Anything Brittana? Just anything?
        @_chainfrost si

@nicolecrowther Will there be a Klaine kiss at Prom?
        @jaimeedeak1220 no slow dance

2x21: Funeral (TERI STIRB!!! )
        Kurt trifft ein anderes männliches Objekt in NY
        Ausiello has confirmed that Jesse will be back in this episode and will stay on the show until the season finale. According to Ausiello, Jesse is back to apologize to Rachel and will try to win her back.

Glee is looking for someone to play Becky Jackson’s Mother (Donna Jackson) and a Priest. With Becky’s mother appearing, it’s possible that Becky, her mother, or someone related to her is the one who will die.
        It was thought Ryan Murphy was planning to start graduating the characters at the end of season 3 and bring in new characters but Jenna Ushkowitz, who plays Tina Cohen-Chang, later clarified this as a misunderstanding.
        Aus wikipedia ^^

aber spielen die charaktere dann noch weiter oder wie lange wollen die bitte noch zur schule gehen?

und noch ein spoiler wo ich nicht weiß wo der dazugehört:

ich editiere gleich was... muss spoiler lesen.
        aber ich mach mir nicht die mühe das alles weiß einzufärben xD

haha das hat cris colfer getwittert:
        Thank you so much for all the congratulations!!! You guys are the best, even better than my imaginary friends!

wie heißt heather morris auf twitter?

Zuletzt geändert von Sarahlein_001; 26.04.2011, 18:28.

Kommentar

-
          Zuletzt geändert von monsterplakat; 26.04.2011, 18:52.

Kommentar

Ich glaube ja, dass Blaine stirbt (von dem ich, btw. übrigens, heute geträumt hab xD xD)
            Uhhh, will noch mehr Spoiler lesen
            ganz speziell für monsterplakat ^^: Will/Emma have scenes.

Juhuuuu ...

Will and Emma dance
            auch extra für mich?

Danke für die vielen Spoiler (;

EDIT: http://www.spoilersguide.com/glee/ap...-us-with-song/
            haha ich les mir das so durch und denk: 'WTF?? Terri und Will sind doch schon laaaang nicht mehr zusammen ...'
            schaut euch das Datum an:

Zuletzt geändert von monsterplakat; 26.04.2011, 18:52.

Kommentar

Juhuuuu ...

auch extra für mich?

Danke für die vielen Spoiler
              haha ja ^^

weißt du zufällig wie heather morris auf/in/bei? twitter heißt? ^^

Kommentar

Zitat von Sarahlein_001 Beitrag anzeigen
                haha ja ^^

hmmm, ne leider nicht

EDIT:
                karofsky has a nice twist to his storyline #glee
                dates not exactly the right word.... @xXGleekNZXx @marcmalkin @yettafine he dates Santana! Why is that? Is he bi??
                Kathleen Quinlan plays Emma's therapist. #glee
                #glee Wemma have some great moments together. Jayma Mays' acting is awesome. ()
                Klaine still together...! just cause they go to different schools doesn't mean they can't be together. #glee
                rachel and finn have a "beautiful" moment together. well, not together. everybody else is there but it's "beautiful." that's all i'll say
                No klaine kisses but teary-eyed blaine.
                #glee Kurt sings never say goodbye when he returns to McKinley. #lovely #sunsetboulevard
                No big Blaine news. However, Blaine/Darren looks and sounds great.
                Emma is getting the help she needs.
                Rachel has a "barbravention" with duck sauce's "barbra streisand" #glee #gay #loveit.
                Just saw next week's glee...spoiler alert: best performance? Kurt singing "Never Say Goodbye" from Sunset Boulevard! #glee
                It is not bad for klaine at all!!! I promise. #glee

Kommentar

hmmm, ne leider nicht

EDIT:
                  karofsky has a nice twist to his storyline #glee
                  dates not exactly the right word.... @xXGleekNZXx @marcmalkin @yettafine he dates Santana! Why is that? Is he bi??
                  Kathleen Quinlan plays Emma's therapist. #glee
                  #glee Wemma have some great moments together. Jayma Mays' acting is awesome. ()
                  Klaine still together...! just cause they go to different schools doesn't mean they can't be together. #glee
                  rachel and finn have a "beautiful" moment together. well, not together. everybody else is there but it's "beautiful." that's all i'll say
                  No klaine kisses but teary-eyed blaine.
                  #glee Kurt sings never say goodbye when he returns to McKinley. #lovely #sunsetboulevard
                  No big Blaine news. However, Blaine/Darren looks and sounds great.
                  Emma is getting the help she needs.
                  Rachel has a "barbravention" with duck sauce's "barbra streisand" #glee #gay #loveit.
                  Just saw next week's glee...spoiler alert: best performance? Kurt singing "Never Say Goodbye" from Sunset Boulevard! #glee
                  It is not bad for klaine at all!!! I promise. #glee

Da wo Kurt Never Say goodbye singt hab ich schon auf youtube gesehen ^^

Aber wie und wo schauen die bitte schon die Folge?!

Kommentar

haha ja ^^

sie hat kein twitter sie hat nämlich angst davor xD alles fakes haha.hast du twitter ? wenn ja follow @heather_morris die sind eine fanseite die sie privat kennen und die würden tweeten wenn sie jemals twitter macht

Kommentar

Zitat von MissCalifornia Beitrag anzeigen
                      sie hat kein twitter sie hat nämlich angst davor xD alles fakes haha.hast du twitter ? wenn ja follow @heather_morris die sind eine fanseite die sie privat kennen und die würden tweeten wenn sie jemals twitter macht
                      achso danke

Ich schau jetzt nochmal 2x17 vielleicht versteh ich dann mehr und vl isses doch nicht soo arg fad haha

Kommentar

achso danke

Ich schau jetzt nochmal 2x17 vielleicht versteh ich dann mehr und vl isses doch nicht soo arg fad haha
                        hab dich gefollowt haha

Kommentar

seit wann läuftn das schon ?

Kommentar

Zitat von Pologirl95 Beitrag anzeigen
                            seit wann läuftn das schon ?
                            in deutschland seit januar (?!?) aufjedenfall ist kommt in deutschland demnächt sie 16 oder 17 folge

Kommentar

bilder aus new york :

Kommentar

EDIT: Es sind leider nur 60 min, aber das einzige, das bis jetzt im Netz steht. Wer ein besseren (längeres ;D) Video findet bitte Link hier reinstellen, danke
                                Glee Season 2 Episode 18 megavideo streaming online free | Watch Movies Online For Free | Latest Tv shows | Stream Movie Online | ultra-vid.com
                                'but she's gone crazy. like, really crazy ...' xD

lol lesbanese xD
                                Zuletzt geändert von monsterplakat; 27.04.2011, 06:59.

Kommentar

Lädt...
                                X